fredag 8 november 2013

Trevlig helg

Så var det Fredag igen, härligt !! Och jag ska njuta av alla fina jultidningar i helgen ! Lantliv är min stora favorit, de har alltid så fina julhem, och speciellt ett som var med nu och det är Marie som har min favoritblogg Min lilla veranda !
Ha en fin helg alla
Kraaam Anette
P.s Från och med nu så har vi förlängt öppet tiderna i butiken på Lördagar nu har vi öppet 10-15 och det ska alltid bli så, vi har märkt att det är för tidigt att stänga kl. 14 det är alltid mycket kunder och det är ju tokigt att stänga då.

15 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härligt med nya lantliv ! Är en klar favvo.Ha en mysig fredag och en skön helg .Kramar Rita

VINTAGELINE sa...

Anette

Ønskar deg skjønn helg!
Lantliv er også min favoritt. Bare så synd at vi ikke kan prenumerere på det i norge.

Kos deg!

Klemmer fra Line

Prinsessorna på Bellevue sa...

Trevlig helg önskas dig också och det finns väl inget bättre än att kika på mysiga julhem!

Kraam
Petronella

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen
Åh tack för pratstunden när jag passerade kalix, du är lika go och glad som jag minns dig från våran lillan lunch för något år sedan. Och visst är lantliv bästa tidningen man blir lika lycklig varje gång brevbäraren lämnat den i postlådan.
Ha en fin helg.
Kram Theres

Annas skattkammare sa...

Trevlig helg!! Själv ska jag jobba hela helgen, men lite mys med familjen och en fars dag middag ska jag hinna med iaf. Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Ja visst är Maries hem helt underbart :-) En dröm, hon är en stor inredningsfavorit här också!!! Lantliv är så fin tidning och i bilagan var LillaVitaVillas fina hem med! Jättemycket fint i detta julnummer!

Ha en toppenfin fredag!
Kraaaaam Paula

Anonym sa...

Nydelig bilde:)
Kos deg masse med herlige blader:)
Klem Merete

toves sammensurium sa...

I morgen skal det kjøpes interiørblader og dette er SELVFØLGELIG et av dem,som jeg gleder meg allerede!!!!!!!!!!!!!
GOd Helg!
Toveklem:)

mormorMärtas sa...

Ja, det är en härlig tid med nya julinspirationstidningar... Lantliv och Marie är mina favoriter också...♥

Kram Annika

Sallys hus sa...

Hej vännen!
Nu är jag tillbaka..;)
Så mycket fint jag missat här..
påslakanen var stor vill ha stämpel på och den lilla lilla resväskan du fyndat... haha EXAKT en sån har jag med!! Kul va?? Jag fyndade också min på loppis för runt 50-lappen..;)
Vilken otroligt söt klänning det var och din Amanda är ju söt som socker! Hoppas du fick tag på en till dig med..;)
Kan tänka mig att du njuter i fulla drag nu om dagarna omgiven av alla finheter på jobbeet!
Ha en mysig kväll!
Kram Katarina

Tulipa sa...

Älskar också nya numret av Lantliv och speciellt Maries (Min lilla verandas) hem...
Du kan tro att det var som en saga att få besöka deras hem på riktigt, jag var hänförd...

Kraam Mariette

Anonym sa...

Jag tyckerLantliv ser precis likadan ut som förra året, en besvikelse. Dålig styling. Jag menar vitt o sen nåt ännu mera vitt o pyttteliterött o en grön kvist. Näe, mer variation o inspiration tycker jag att det ska vara. Bortkastade pengar för min del.

Bromans Bravader sa...

Även min favorit. Den och Sköna Hem, sen behöver jag inte fler... bloggar räcker långt nu för tiden =)
Kram Jannike

Anno 1924 sa...

Vakker kirkestake og så fin liten trehest!! Gleder meg til å lese masse julemagasiner fremover:)) Kos deg med julebladene du har kjøpt:)) Ha en strålende ny uke:)) Klem

Anonym sa...

jag har haft turen och se hennes hem i verkligen oh my god så fint det var, vilket kök så snyggt kram h