måndag 1 juni 2015

Kanon Erbjudande !!

 Åhhh nu ska jag tipsa er alla om ett verkligt fint erbjudande !! Bästa tidningen Hem & Antik har ett kanonbra erbjudande just nu, 3 nummer av Hem & Antik och en Greengate mugg och en Greengate duk för bara 99 kr !! Wow, alltså jag som älskar Greenagate och Hem & Antik !!


 Sååå fin tidning...och mugg och den lilla brödduken som jag har lagt som duk på köksbordet, ni vet ju vid det här laget att jag verkligen är helt såld på Greengate....


 Kolla sååå mycket fint i tidningen, jag bläddrar och bläddrar och njuter...och nu som loppis säsongen sätter igång och allt..antikt och loppis LOVE it :)


 Kolla sååå fint....


Vill du också ha detta erbjudande hem till dig klicka HÄR så kommer du dit, skynda dig ...
Det är såå härligt, lite lyxigt på nåt  vis att få en tidning hem i brevlådan...eller hur ?
Kraaaam Anette

7 kommentarer:

Lenas trädgård sa...

Tack för ditt tips! Har redan klickat hem erbjudandet!
Kram Lena

Lena sa...

Bästa tidningen!!

Sallys hus sa...

Hallå!
Vilket bra erbjudande..;)

Å vad duktig du är! Jag har kommit av mig lite lite grann men nu så ska jag ta tag i det igen..;)
Sally ser ju ut som Nisse så jag ska ta o boka tid jag med..;)
Ha en fin dag nu vännen!
Kraaaam Katarina

Amanda sa...

Tack för tipset! :)

Anonym sa...

Kommer i min brevlåda stadigt sen länge:) Underbar tidning, kan bara hålla med!
Skorpan

Loppisälskare sa...

Mycket bra tidning! Har den redan så erbjudandet missar jag...men lite Greendate kan man ju alltid unna sig ändå...
/ RosMarie

Anna sa...

Tackar så mycket för tipset!