måndag 22 februari 2016

En riktigt fin tidning !

 Instagram och bloggar i all ära, men nog är det fint med en tidning i brevlådan emmelanåt :) Jag blir såå glad då den här dimper ner i min brevlåda, jag glömmer bort när den ska komma och så blir man så där skuttandes glad ni vet då man hämtar posten !!!


 Hem & Antik gör mig aldrig besviken, det finns alltid fina reportage som jag gillar


 Och just nu har de en jättebra kampanj om du vill prova !! Klicka HÄR så får du se, Tre nummer för bara 99 Kr och två ljuvliga skålar från Rörstrand....


Och en bricka eller ett kakfat med blommor på,samma som min bricka men nu får man ett snyggt kakfat, kanon bra eller hur ?
Så mysigt med en bra tidning som väntar då man kommer hem från jobbet !
Bra start på veckan
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är verkligen en toppentidning!
Skorpan

Meta sa...

Allt kompletterar varandra fast jag föredrar tidningen att bläddra i
Ha en fin vecka
Kram Meta